Την τελευταία στιγμή κυριολεκτικά αποφεύχθηκε μετωπική σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών του προαστιακού σιδηροδρόμου που κινούνταν με ταχύτητα περίπου 60 χιλιόμετρα την ώρα σε αντίθετη κατεύθυνση και σε σημείο που η κίνηση γίνεται σε μονή γραμμή!
Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής, πριν από τον σταθμό των Αγίων Αναργύρων και μετά τα έργα υπογειοποίησης στα Σεπόλια.
Η σύγκρουση των δύο τρένων που ήταν γεμάτα κόσμο και αποφεύχθηκε στο παρά πέντε οφείλεται σε λάθος του ρυθμιστή κίνησης του ΟΣΕ στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ).
Ο ίδιος θεώρησε ότι η αμαξοστοιχία 1210 που ερχόταν από Αθήνα με κατεύθυνση προς Αεροδρόμιο είχε ήδη περάσει από το τμήμα της μονής γραμμής και έδωσε εντολή στην αμαξοστοιχία 1307 που ερχόταν από Κιάτο, να «περάσει ελεύθερα».
Τα αντανακλαστικά του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας που ερχόταν από Αθήνα έσωσαν την κατάσταση λίγο πριν συμβεί το μοιραίο.
Τυχαία άκουσε στον ασύρματο την συνομιλία του σταθμάρχη στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών και την εντολή προς τον μηχανοδηγό της 1307, οπότε και έδρασε αναλόγως.
Με λίγα λόγια εκατοντάδες άνθρωποι σώθηκαν από τύχη και λόγω της διεύθυνσης ενός έμπειρου στελέχους των σιδηροδρόμων.