Ορισμός αντιδημάρχων και εντεταλμένων συμβούλων του Δήμου Μαντουδίου Λίμνης Αγίας Άννας Δήμαρχος Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας Γιώργος Τσαπουρνιώτης αφού έλαβε υπόψη:
- Το άρθρο 59 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87Α/07-06-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πρόγραμμα Καλλικράτης, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του
άρθρου 68 του ν.4555/2018 (Α΄ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του ν.4623/2019 (Α΄ 134)» - Το άρθρο 2 του ν.3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
- Την υπ’ αριθμ. 28549/16.4.2019 (ΦΕΚ 1327/Β/17-04-2019) απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/ 2010», όπως ισχύει».
- Το άρθρο 92 του ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α΄ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ.3 ε΄ άρθρου 3 του ν.4051/2012 (Α΄ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
- Την περίπτ. ι΄ της παρ.1 του άρθρου 58 του ν.3852/2010 όπως προστέθηκε με την παρ.3 του άρθρου 44 του ν.3979/2011 (ΦΕΚ 138/Α/16-06-2011) περί ορισμού εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων.
- Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 της Ε.Σ.Υ.Ε. (αποφ. 9429 – ΦΕΚ 2116/29.12.2022 τεύχος Β’) για τον Δήμο Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 12.235 κατοίκους.
- Το γεγονός ότι ο Δήμος Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας έχει τρεις (3) Δημοτικές Ενότητες.
- Την αριθμ.: 1333/2023 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, με αρ.πρωτ.: 110822/27-12-2023 περί Αντιδημάρχων.
- Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου (ΦΕΚ.2092/Β/21-09-2011) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
- Το άρθρο 98 του ν.4842/2021 (ΦΕΚ 190/Α/13-10-2021) περί ορισμού άμισθων αντιδημάρχων σε δήμους ή δημοτικές ενότητες που έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης – τροποποίηση του άρθρου 59 του ν.3852/2010.
- Τις με αρ.πρωτ.: Γ.Γ13374/05-08-2021, 802/03-02-2022, Α563/02-08-2022, 7076/03-08-2021, 472/03-02-2022, Α564/02-08-2022, Α244/25-01-2023, Α245/25-01-2023, Α2278/03-08-2023, Α2276/03-08-2023, Α3604/05-09-2023, Α3613/06-09-2023, Α3675/07-09-2023 αποφάσεις
Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, περί κήρυξης του Δήμου μας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Πολιτικής Προστασίας. - Το με αρ.πρωτ.: 13036/30-12-2023 Πρακτικό Ορκωμοσίας Δημάρχου, Δημοτικών Συμβούλων, Προέδρων και Συμβούλων Δημοτικών Κοινοτήτων.
- Η δαπάνη που προκαλείται βαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
- Ορίζουμε Αντιδημάρχους του Δήμου Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας, και τους μεταβιβάζουμε αρμοδιότητες ως εξής:
Α. Τον κ. Αρβανίτη Παναγιώτη του Φιλίππου, έμμισθο Αντιδήμαρχο, με θητεία ενός έτους από 03/01/2024 έως και 02/01/2025, ο οποίος θα ασκεί τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των Οικονομικών Υπηρεσιών και ειδικότερα:
- Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας – Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου – Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικου εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Μισθοδοσίας κ.λ.π.
- Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης, καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.
Β. Τον κ. Αργύρη Λιάσκο του Λοΐζου, έμμισθο Αντιδήμαρχο, με θητεία ενός έτους από 03/01/2024 έως και 02/01/2025, ο οποίος θα ασκεί τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της Πολιτικής Προστασίας
- Την ευθύνη και λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Κηρέως.
- Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Κηρέως.
- Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Κηρέως.
- Τη συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των Δημοτικών Κοινοτήτων και τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Κηρέως.
- Την θεώρηση, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, γνησίου υπογραφής και ακριβές αντιγράφου.
Γ. Τον κ. Κωνσταντινάκη Άγγελο του Ιωάννη, έμμισθο Αντιδήμαρχο, με θητεία ενός έτους από 03/01/2024 έως και 02/01/2025, ο οποίος θα ασκεί τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των αρμοδιοτήτων του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής εκτός των
αρμοδιοτήτων Γραφείου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). - Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των αρμοδιοτήτων μελέτης και εκτέλεσης έργων σε θέματα Ηλεκτροφωτισμού, του Γραφείου Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Συγκοινωνιών του Αυτοτελούς Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών.
- Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των αρμοδιοτήτων εξοικονόμησης ενέργειας του Τμήματος Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας.
- Την ευθύνη και λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Νηλέως.
- Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Νηλέως.
- Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Νηλέως.
- Τη συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των Δημοτικών Κοινοτήτων και τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Νηλέως.
- Την θεώρηση, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, γνησίου υπογραφής και ακριβές αντιγράφου.
- Την τέλεση πολιτικών γάμων στη Δημοτική Ενότητα Νηλέως.
Δ. Τον κ Σκοπελίτη Δημήτριο του Ανδρέα, έμμισθο Αντιδήμαρχο, με θητεία ενός έτους από 03/01/2024 έως και 02/01/2025, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης & συντήρησης πρασίνου, εκτός των αρμοδιοτήτων Συντήρησης Πρασίνου και ειδικότερα:
- Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο
- την ευθύνη διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων
Ε. Τον κ. Σταμούλο Γεώργιο του Θεοδώρου, άμισθο Αντιδήμαρχο, με θητεία έως τη λήξη ισχύος των αποφάσεων κήρυξης του Δήμου μας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Πολιτικής Προστασίας, ο οποίος θα ασκεί τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Τον συντονισμό και την παρακολούθηση της εξέλιξης του συνόλου των έργων, εργασιών και δράσεων που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών που προέκυψαν από την εκδήλωση των φυσικών καταστροφών.
- Την εποπτεία, το συντονισμό και την ευθύνη των λειτουργιών όλων των αρμοδιοτήτων Περιβάλλοντος και Διαχείρισης Κοιμητηρίων του Τμήματος Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας.
- Την εποπτεία, το συντονισμό και την ευθύνη των λειτουργιών όλων των αρμοδιοτήτων Συντήρησης Πρασίνου του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης & συντήρησης πρασίνου της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας.
- Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των αρμοδιοτήτων σε θέματα Αθλητισμού του Γραφείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού.
ΣΤ. Τον κ. Αγγελόπουλο Αλέξανδρο του Δαυίδ, άμισθο Αντιδήμαρχο, με θητεία ενός έτους από 03/01/2024 έως και 02/01/2025, ο οποίος θα ασκεί τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών, εκτός των θεμάτων ηλεκτροφωτισμού.
- Την ευθύνη και λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Ελυμνίων.
- Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Ελυμνίων.
- Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ελυμνίων.
- Τη συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των Δημοτικών Κοινοτήτων και τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Ελυμνίων.
- Την θεώρηση, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, γνησίου υπογραφής και ακριβές αντιγράφου.
- Την τέλεση πολιτικών γάμων στη Δημοτική Ενότητα Ελυμνίων.
Ζ. Την κα Πασχαλίδη Ευμορφία του Στεφάνου, άμισθη Αντιδήμαρχο, με θητεία έως τη λήξη ισχύος των αποφάσεων κήρυξης του Δήμου μας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Πολιτικής Προστασίας, η οποία θα ασκεί τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Τον συντονισμό και την παρακολούθηση της εξέλιξης του συνόλου των έργων, εργασιών και δράσεων που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών που προέκυψαν από την εκδήλωση των φυσικών καταστροφών.
- Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των θεμάτων Πολιτισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας & Πολιτισμού, καθώς και των θεμάτων Τουρισμού του Γραφείου Αδειοδοτήσεων, Ρύθμισης Εμπορικών
Δραστηριοτήτων και Τουρισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης. - Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής.
- Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
- Η ανάκληση ορισμού αντιδημάρχου μπορεί να λάβει χώρα οποτεδήποτε και για το λόγο που κρίνει ο δήμαρχος ως όργανο διοίκησης του δήμου, χωρίς την υποχρέωση παράθεσης ειδικής αιτιολογίας.
- α. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αρβανίτη Παναγιώτη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αγγελόπουλος Αλέξανδρος.
β. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αγγελόπουλου Αλέξανδρου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σταμούλος Γεώργιος.
γ. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κ. Σκοπελίτη Δημήτριου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κωνσταντινάκης Άγγελος.
δ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Σταμούλου Γεώργιου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αγγελόπουλος Αλέξανδρος.
ε. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Πασχαλίδη Ευμορφίας που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Λιάσκος Αργύρης.
στ. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κ. Λιάσκου Αργύρη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Πασχαλίδη Ευμορφία.
ζ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κωνσταντινάκη Άγγελου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σκοπελίτης Δημήτριος. - Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Πασχαλίδη Ευμορφία του Στεφάνου, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Λιάσκος Αργύρης του Λοΐζου.
- Ορίζουμε εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους (χωρίς αμοιβή) του Δήμου Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας, με θητεία ενός έτους από 03/01/2024 έως και 02/01/2025 και τους αναθέτει:
i. Τον κ. Καντζούρα Ιωάννη του Κωνσταντίνου και αναθέτουμε σε αυτόν:
- την εποπτεία και τον συντονισμό του Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής & Πολιτικών Ισότητας των φύλων, του Γραφείου Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας & Πολιτισμού
- την εποπτεία και τον συντονισμό του Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης εκτός των θεμάτων Τουρισμού.
- Την τέλεση πολιτικών γάμων στη Δημοτική Ενότητα Κηρέως.
ii. Τον κ. Μαργαρίτη Δημήτριο του Γεωργίου και αναθέτουμε σε αυτόν:
- την εποπτεία και τον συντονισμό της συντήρησης των αγροτικών δρόμων.
- την εποπτεία και τον συντονισμό των αδέσποτων ζώων.
- την εποπτεία και τον συντονισμό σε θέματα πρωτογενούς τομέα
(Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας)
iii. Την κα Φίφα Ζωή του Ιωάννη, και αναθέτουμε σε αυτήν:
- την εποπτεία και τον συντονισμό σε θέματα Εθελοντισμού και Νέας Γενιάς του Γραφείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και
Πολιτισμού.
iv. Τον κ. Λεοντή Δήμο του Αθανασίου και αναθέτουμε σε αυτόν:
- την εποπτεία και τον συντονισμό σε θέματα χωροταξικού σχεδιασμού.
- την εποπτεία και τον συντονισμό σε προγράμματα ΕΣΠΑ και Ταμείο Ανάπτυξης.
v. Τον κ. Κανελλόπουλο Ιωάννη του Νικολάου και αναθέτουμε σε αυτόν:
- Την εποπτεία και τον συντονισμό σε θέματα επιχειρηματικότητας.
- Η παρούσα απόφαση να αναρτηθεί στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και στην ιστοσελίδα του Δήμου Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας.
Ο Δήμαρχος
Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας
Γεώργιος Τσαπουρνιώτης