Αγανακτισμένοι είναι οι κάτοικοι της Δροσιάς Χαλκίδας με την κατάσταση που επικρατεί στο οδόστρωμα στον δρόμο προς τις Αλυκές. Κάτοικος της περιοχής ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό τις φωτογραφίες που βλέπετε με σημερινή ημερομηνία, οι οποίες και αποτυπώνουν την τραγική κατάσταση του οδοστρώματος.
Πέρα από το αισθητικό κομμάτι, αυτό που έχει φέρει στα όριά τους τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής είναι η επικινδυνότητα του δρόμου, καθώς ειδικά το βράδυ, όπως αναφέρουν, είναι δύσκολο να τις αποφύγεις με την μειωμένη ορατότητα που υπάρχει και το αποτέλεσμα είναι να προκαλούν ζημιές στα αυτοκίνητά τους ή τις μηχανές τους.
“Ο δρόμος είναι ήδη στενός και με δυσκολία περνούν 2 οχήματα και στις δύο κατευθύνσεις. Δεν γίνεται να αποφύγεις τις λακκούβες. Ή ακινητοποιείς το όχημα, ή πέφτεις μέσα ή πας στο αντίθετο ρεύμα”, αναφέρει κάτοικος της περιοχής στο eviaonline.
Τι κάνουμε όμως για να απαιτήσουμε αποζημίωση από ζημιά ή ατύχημα που προήλθε από κακοτεχνία στο οδόστρωμα; Ας δούμε αναλυτικά:
Καλούμε την Τροχαία για να καταγράψει συμβάν.
Φωτογραφίζουμε το ατύχημα και τις ζημιές που έχει υποστεί το αυτοκίνητό μας.
Ακόμα, φωτογραφίζουμε την αιτία του ατυχήματος, την λακκούβα δηλαδή ή τα έργα για τα οποία δεν υπάρχουν προειδοποιητικές πινακίδες σήμανσης.
Ενημερωνόμαστε από την τροχαία ή τον δήμο σε ποιον ανήκει ο συγκεκριμένος δρόμος (στο δημόσιο ή σε τοπική αρχή).
Ενημερώνουμε την ασφαλιστική μας εταιρεία ώστε να αποστείλει την φροντίδα ατυχήματος για να καταγράψει τις ζημιές στο όχημά μας και να βγάλει τις απαραίτητες φωτογραφίες. Ανάλογα με την κάλυψη που έχουμε κι αν έχουμε πληρώσει ασφάλιστρα και για δικαστική-νομική κάλυψη, ενδέχεται η εταιρία μας να δεχθεί να αναλάβει τη δικαστική διαδικασία και την υποστήριξή μας.
Αν υπάρχει τραυματισμός καλούμε το ΕΚΑΒ για βοήθεια και επιβεβαίωση συμβάντος.
Εάν μπορούμε πάμε σε δημόσιο νοσοκομείο για να πάρουμε ιατρική βεβαίωση για σωματική βλάβη.
Επικοινωνούμε με τον δικηγόρο μας εντός 24 ωρών και στέλνουμε εξώδικο προς τον αρμόδιο φορέα το οποίο θα γράφει πως επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμα μας.
Σε περίπτωση που ο αρμόδιος φορέας δεν ανταποκριθεί εντός 2 ημερών, καταθέτουμε αμέσως ασφαλιστικά μέτρα και αγωγή με την απαίτηση του ποσού που αντιστοιχεί στην αποζημίωσή μας.
Εάν είναι δυνατόν φροντίζουμε να υπάρχουν μάρτυρες οι οποίοι βρίσκονταν στο σημείο την ώρα του ατυχήματος.