Επαναπροσδιορισμός υπηρεσιών και νέα ψηφιακά προϊόντα στο νέο δίκτυο περιλαμβάνονται στο νέο σχέδιο αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ, σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείας.
Απαντώντας στο κλείσιμο δεκάδων καταστημάτων η διοίκηση που έχει επιλεγεί από το Υπερταμείο, υποστηρίζει ότι το κεντρικό μήνυμα των ΕΛΤΑ είναι το «Είμαστε Παντού, Καλύτερα», το οποίο «γίνεται πραγματικότητα μέσα από ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναδιοργάνωσης του δικτύου και επαναπροσδιορισμού προϊόντων και υπηρεσιών, αποτέλεσμα αναλυτικής μελέτης βιωσιμότητας και ανταγωνιστικότητας, που ξεδιπλώνεται σταδιακά σε βάθος 18 μηνών».
«Ο σχεδιασμός του δικτύου συναλλαγών των ΕΛΤΑ πραγματοποιήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Από τότε έχει συντελεστεί μια σειρά εμπορικών αλλαγών και μεθόδων εξυπηρέτησης των πελατών. Τα ΕΛΤΑ είναι πια σε θέση να προχωρήσουν στο άλμα του μετασχηματισμού, που όχι μόνο θα τους επιτρέψει να συμβαδίσουν αλλά και να προετοιμαστούν για το μέλλον που διαμορφώνεται» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Παρά το λουκέτο υποκαταστημάτων η διοίκηση τονίζει ότι «στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης, τα ΕΛΤΑ φροντίζουν για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών στην πόρτα τους, σε ολόκληρη την επικράτεια, με όλες τις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ, όπως είναι η παράδοση δεμάτων και επιστολών, καθώς και η διανομή συντάξεων. Η ταχυδρομική λειτουργία οργανώνεται σε κεντρικά σημεία και δεν επηρεάζεται από την αναδιοργάνωση του δικτύου, η οποία, μέσω της καλύτερης κατανομής του ανθρώπινου δυναμικού των ΕΛΤΑ, βελτιώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της διανομής».
Το σχέδιο για το μέλλον των ΕΛΤΑ περιλαμβάνει:
• Τα ΕΛΤΑ έρχονται στην πόρτα των πελατών τους με την υπηρεσία του Ψηφιακού Ταχυδρόμου, που προσφέρει άμεση και απομακρυσμένη πρόσβαση σε υφιστάμενες και νέες υπηρεσίες, χωρίς παρουσία στα καταστήματα. Οι ταχυδρόμοι και διανομείς της γειτονιάς ενισχύονται με ψηφιακά εργαλεία, ώστε, σταδιακά ως το τέλος του έτους, εκτός από τη διαχείριση της ταχυδρομικής αποστολής, να μπορούν να εισπράττουν αντικαταβολές, να διανέμουν συντάξεις και να εξοφλούν εκ μέρους των πελατών οποιοδήποτε λογαριασμό.
• Προστίθενται περισσότερα κεντρικά καταστήματα ΕΛΤΑ με διευρυμένο ωράριο τις απογευματινές ώρες.
• Εξασφαλίζουν νέες μειωμένες και ανταγωνιστικές τιμές στην αποστολή δεμάτων ιδιωτών και επιχειρήσεων στην Ευρώπη (μείωση 15%) και σε άλλα μέρη του κόσμου. Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν σύντομα. Με αυτό τον τρόπο τα ΕΛΤΑ στηρίζουν έμπρακτα τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις με εξαγωγική δραστηριότητα.
• Ανανεώνουν τον στόλο με οχήματα προηγμένης και πιο «πράσινης» τεχνολογίας που συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας.
• Βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών με την εφαρμογή ΕΛΤΑ Fast Post, ώστε να προγραμματίζουν το ραντεβού τους σε οποιαδήποτε κατάστημα ΕΛΤΑ και να μην περιμένουν στην ουρά.
• Ενισχύουν το Δίκτυο Έξυπνων Θυρίδων Post Pox, όπου απλά με ένα SMS ή ένα μήνυμα στο Viber, οι πελάτες των ΕΛΤΑ θα παραλαμβάνουν εύκολα και γρήγορα το δέμα τους από τη θυρίδα, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν το κατάστημα.
• Αναπτύσσουν διαδικτυακή εφαρμογή Web Labing Εσωτερικού & Εξωτερικού, μέσω της οποίας κάθε εταιρικός χρήστης θα μπορεί να εκτυπώνει άμεσα, εύκολα και γρήγορα, ετικέτα ταχυδρομικού τέλους (voucher) για αντικείμενα μικρότερα των 2 kg που επιθυμεί να στείλει στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Παρόμοια διαδικασία έχει δρομολογηθεί για όλους τους πελάτες, συμπεριλαμβανομένης και της λιανικής.
«Τα ιστορικά ΕΛΤΑ, τα οποία αποτελούν 100% θυγατρική του Υπερταμείου, μετασχηματίζονται σε μια σύγχρονη, αποτελεσματική και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών που ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα της αγοράς και, κυρίως, στις απαιτήσεις των πελατών σε όλη τη χώρα για καλύτερες, ταχύτερες και ταυτόχρονα αξιόπιστες υπηρεσίες και λύσεις» καταλήγει η διοίκηση των ελληνικών Ταχυδρομείων.