Με τη συμμετοχή 7 Γενικών Λυκείων από Εύβοια και Βοιωτία πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο βιωματική δράση προσομοίωσης πανελλαδικών εξετάσεων για το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας». Σκοπός του εγχειρήματος ήταν οι μαθητές να εξοικειωθούν με τις συνθήκες και το περιβάλλον της διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων και με τους κανόνες βαθμολόγησης των γραπτών, πριν μπουν στον κανονικό «στίβο μάχης».
Οι εκπαιδευτικοί σύστησαν επιτροπή θεμάτων, εισηγήθηκαν τα θέματα, τη μοριοδότηση και τις οδηγίες βαθμολόγησης στα πρότυπα των πανελλαδικών εξετάσεων.
Στην εξέταση συμμετείχαν 120 μαθητές Προσανατολισμού Οικονομίας –Πληροφορικής οι οποίοι εξετάστηκαν στα σχολεία τους υπό επιτήρηση και ταυτόχρονα σε κοινά θέματα, χρησιμοποιώντας τετράδια πανελλαδικών εξετάσεων, ενώ στο τέλος της εξέτασης τα στοιχεία τους καλύφθηκαν με το ειδικό αυτοκόλλητο.
Τα γραπτά του κάθε σχολείου βαθμολογήθηκαν από τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, πλην του διδάσκοντα, ώστε να ενισχυθεί το στοιχείο της αντικειμενικότητας.
Οι εκπαιδευτικοί σημείωσαν στα γραπτά παρατηρήσεις για τη μοριοδότηση και συμβουλές για καλύτερες επιδόσεις.
ΓΕΛ Ψαχνών με τον κ. Λάμπρο Νίκου
3ο ΓΕΛ Χαλκίδας με την κ. Γεωργία Βασιλοπούλου
1ο Πρότυπο ΓΕΛ Χαλκίδας με την κ. Ζωή Μπούρου
ΓΕΛ Κανήθου με την κ. ΑργυρώΡουμπή