Με την αυξημένη επιβατική κίνηση στις νησιωτικές περιοχές εν μέσω τουριστικής περιόδου, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής υπενθυμίζει στους πολίτες ότι μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για τα δικαιώματά τους μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του.
Ειδικότερα, στον σύνδεσμο
👉 https://passengersynanp.yna.gov.gr/passengers-rights/
παρατίθενται πληροφορίες για το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, τις υποχρεώσεις των μεταφορέων και των φορέων εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών, καθώς και τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των επιβατών.
Παράλληλα, στον σύνδεσμο
👉 https://passengersynanp.yna.gov.gr/dikaiomataepivatonme-ena-klik/
οι επιβάτες έχουν άμεση πρόσβαση σε πλήρη ενημέρωση για ζητήματα όπως καθυστερήσεις δρομολογίων, ακυρώσεις, απώλεια αποσκευών, προβλήματα εξυπηρέτησης κ.ά. Εκεί παρέχονται και οδηγίες για την υποβολή παραπόνων, καθώς και η σχετική φόρμα καταγγελίας, την οποία οι πολίτες μπορούν να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά, στον σύνδεσμο:
👉 https://passengersynanp.yna.gov.gr/parapona/
Το Υπουργείο ενθαρρύνει την αξιοποίηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς διευκόλυνση του κοινού και προς διασφάλιση της ορθής και δίκαιης εξυπηρέτησης όλων των επιβατών, ιδιαίτερα σε μια περίοδο υψηλής ζήτησης όπως το καλοκαίρι.