Οι μαθητές/τριες της ΣΤ τάξης συμμετείχαν στο διαγωνισμό, στα πλαίσια του μαθήματος των Εικαστικών με υπεύθυνη τη Διευθύντρια του σχολείου κ. Μαυρογένη στην κατηγορία “Τρισδιάστατη κατασκευή” με το έργο:
“Πληγωμένη μεγαλόνησος 1974-2024- 50 χρόνια μετά” Στην τρισδιάστατη κατασκευή αποτυπώνεται ο πόνος, η απόγνωση, η θλίψη, ο ξεριζωμός, το αίμα που χύθηκε και άφησε ανεξίτηλα τα σημάδια του στη μια πλευρά του νησιού με την τουρκική εισβολή και έρχεται σε αντιδιαστολή με την άλλη πλευρά και τις πλούσιες, φυσικές ομορφιές της Μεγαλονήσου. Οι μαθητές/τριες περνούν το δικό τους αντιπολεμικό μήνυμα αποτυπώνοντας τις ολέθριες συνέπειες του πολέμου. Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά μας!
Στον φετινό διαγωνισμό συμμετείχαν συνολικά 235 σχολικές μονάδες και περίπου 11.500 μαθητές/τριες:
106 από την Κύπρο
121 από την Ελλάδα
8 από την Ομογένεια (Ευρώπη, ΗΠΑ, Αφρική, Αυστραλία)
126 από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
109 από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Υποβλήθηκαν συνολικά 1058 μαθητικές δημιουργίες:
36 διηγήματα
680 εικαστικά έργα (ζωγραφιές, αφίσες, σκίτσα, τρισδιάστατες κατασκευές)
32 εφημερίδες
32 παραμύθια
98 ταινίες (σποτ, μυθοπλασίας, τεκμηρίωσης)
116 πρότζεκτ
20 ιστοσελίδες
44 μουσικές συνθέσεις
Τα κριτήρια αξιολόγησης των έργων αφορούν:
-στη συνάφεια των μαθητικών δημιουργιών με το θέμα του διαγωνισμού
-στην αρτιότητα των μαθητικών έργων
-στα μηνύματα των δημιουργών
-στην πρωτοτυπία
-στην τήρηση των ειδικών όρων της προκήρυξης
-στη συμμετοχή των μαθητών
-στην ποιότητα του υποβληθέντος έργου: εικαστική (για τα εικαστικά έργα) ή φιλολογική (για τα λογοτεχνικά έργα) ή οπτικοακουστική (για τις ταινίες, τις μουσικές συνθέσεις και τις ψηφιακές δημιουργίες)