Το ΓΕΛ Σκύρου σε συνεργασία με το Γυμνάσιο πραγματοποίησαν με επιτυχία το Βιωματικό Εργαστήριο «Μια χαραμάδα στο κλειστό παράθυρο, να γίνει δύναμη ζωής» από της 29 Σεπτεμβρίου έως και της 3 Οκτωβρίου . Τα Βιωματικά Ποιητικά Εργαστήρια, συγκεντρώνουν βασικές έννοιες, δεξιότητες και στάσεις, απαραίτητες στην εκπαιδευτική διαδικασία, σε ένα ανθρώπινο σχολείο που στοχεύει στην εσωτερική καλλιέργεια και εξέλιξη των μαθητών. Αυτές οι έννοιες, οι δεξιότητες και οι στάσεις συνδέονται άρρηκτα με το αξιόλογο της γνώσης, τη διαχειρισιμότητά της, τη συνεκτικότητα, τη συνοχή και τη μεταφερσιμότητά της όπως αναφέρει ο Δρ. Λούης Κυπριανός.
Το Βιωματικών Ποιητικών Εργαστηρίων, υπό τον γενικό τίτλο «Μια χαραμάδα στο κλειστό παράθυρο, να γίνει δύναμη ζωής» ολοκληρώθηκε την Τρίτη 03-10-2023 στο Γυμνάσιο – Λύκειο Σκύρου με την συνεργασία μαθητών της Β΄ Τάξης Γυμνασίου και μαθητών της Β΄ Τάξης του Λυκείου .
Το εκπληκτικό σε αυτή την συνεργασία είναι πως τα παιδιά από δύο διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης (Γυμνάσιο – Λύκειο) , κατάφεραν να ενώσουν τις σκέψεις, τις αγωνίες τα συναισθήματα και την ψυχή τους και να μας ταξιδέψουν προς το φως σαν μια ανάσα.
Από την πλευρά της η εμπνεύστρια της πρωτοβουλίας, Χρυσούλα Αλεξάνδρου, ανέφερε πως οι εμπειρίες, ως οι αποσκευές των εμπλεκομένων, συνέτειναν στο να γίνουν φως και ζωή στο μαγευτικό ταξίδι των Βιωματικών Ποιητικών Εργαστηρίων. Ο πλούτος της ψυχής τους, μετουσιώθηκε σε γράμματα, συλλαβές, λέξεις, στίχους, χρώμα, εικόνα, μελωδία, κίνηση, σενάριο.
Οι εκπαιδευτικοί Παπαευαγγέλου Βασιλική και Παπαχαραλάμπους Αναστασία , Φιλόλογοι του Λυκείου, όπως επίσης και η Εκπαιδευτικός Κακάνη Αναστασία Φιλόλογος του Γυμνασίου Σκύρου συνέβαλαν τα μέγιστα στην οργάνωση και ολοκλήρωση αυτής της δράσης. Η Διευθύντρια του Γενικού Λυκείου, Ματσάγκα Ελένη και ο Διευθυντής του Γυμνασίου Σκύρου, Νίκου Λάμπρος, στάθηκαν αρωγοί στην προσπάθεια αυτή.
Το Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο Σκύρου, δυο συστεγαζόμενα σχολεία ,θα εξακολουθήσουν από κοινού να στηρίζουν και να ενισχύουν δράσεις που προάγουν την παιδεία, τη συναισθηματική ενδυνάμωση και τις γνωστικές δεξιότητες των παιδιών.