Ο Εμπορικός Σύλλογος Χαλκίδας είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει το Σάββατο 02/11/2024 στην συνάντηση Στρογγυλής Τραπέζης «Έμπορος και Καταναλωτής: Δημιουργώντας Δυνατές Σχέσεις» με τον Γ.Γ. Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή κ. Σωτήρη Αναγνωστόπουλο, την Συνήγορο του Καταναλωτή κα. Άννα Στρατινάκη, τους Προέδρους των Εμπορικών Συλλόγων Αθήνας, Κηφισιάς, Νίκαιας – Α.Ι. Ρέντη και Χαλκίδας, αλλά και εκπροσώπους καταναλωτικών οργανώσεων. Την Ημερίδα διοργάνωσε με επιτυχία η Γραμματεία Παραγωγικών Φορέων & Επιχειρηματικότητας του κόμματος της Ν.Δ.
Στη τοποθέτηση μας αυτή παρουσιάστηκαν κάποια από τα πιο σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις. Αυτά είναι:
Η έλλειψη άρτια καταρτισμένων πωλητών/πωλητριών. Για το λόγο αυτό προτάθηκε η Γ.Γ. Εμπορίου να κάνει μια κοινή ενέργεια με το κέντρο κατάρτισης της ΕΣΕΕ προκειμένου να εφαρμοστεί μια συντονισμένη και δυνατή εκστρατεία ενημέρωσης τόσο των εμπόρων όσο και των πωλητών/πωλητριών, δίνοντας βάση στο πως η θέση του πωλητή μπορεί να αποβεί χρήσιμη και κερδοφόρα για την εκάστοτε επιχείρηση.
Η επαναφορά της ΔΟΥ Χαλκίδας στη Χαλκίδα. Το γεγονός ότι τους τελευταίους μήνες όλες οι υπηρεσίες μεταφέρθηκαν εκτός ΔΟΥ, έχει δυσκολέψει την ομαλή λειτουργία των επιχειρήσεων και ιδίως την επίλυση ακόμα και των πιο απλών θεμάτων που προκύπτουν.
Η άγνοια των επιχειρηματιών όταν διενεργούνται έλεγχοι. Παρόλο που η χρήση των POS είναι πλέον αναγκαία από όλους, ορισμένοι δε γνωρίζουν τι πρωτόκολλα πρεπει να ακολουθήσουν σε περίπτωση ελέγχου. Για αυτό το λόγο θα ήταν καλό η Γενική Γραμματεία να διοργανώσει μια εκστρατεία ενημέρωσης όπου όλοι οι έμποροι και επιχειρηματίες θα μπορούν να εμβαθύνουν στον τομέα των ελέγχων και να γνωρίσουν καλύτερα ποια είναι τα πρωτόκολλα που ισχύουν όταν ένα κλιμάκιο ελέγχου μπαίνει στο κατάστημα.
Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο πως ο Γ.Γ. είναι γνώστης των προαναφερθέντων γεγονότων και μάλιστα δεκτικός σε προτάσεις και κοινές δράσεις για τη βελτίωση τους, καθώς μόνο έτσι θα μπορέσουν να αναπτυχθούν όλες οι επιχειρήσεις της πόλης μας.