Της Μαρίας Καράπα
Είναι γνωστό τοις πάσι ότι διαχρονικά σε κάθε είδους εκλογών, οι υποψήφιοι πρωθυπουργοί ή οι παρατάξεις υπόσχονται σχεδόν τα πάντα ως άλλοι Μαυρογιαλούροι. Πολλοί το κάνουν εκ του ασφαλούς, αφού πιστεύουν ότι δεν θα εκλεγούν. Το ζητούμενο είναι τι κάνουν και τι τήρησαν μετεκλογικά που εξελέγησαν.
Μέσα σε αυτό τον “μαυρογιαλουριτισμό”, αίφνης διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιήθηκε και από τον Στέφανο Κασσελάκη – την πίστη του οποίου δεν αμφισβητούμε, όπως ο ίδιος έχει δηλώσει – και η βάφτισή του, που παραβολικά μέσω ενός θαύματος προοιώνιζε ένα σπουδαίο άνθρωπο στο μέλλον. Τον οποίο βάφτισε ο Άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης.
Το γεγονός ότι κανείς τρίτος, ανεξάρτητος παριστάμενος, δεν μπορεί να πιστοποιήσει τα λεχθέντα ως γεγονότα, -ούτε μια φωτογραφία που σίγουρα θα έχει από το μυστήριο της βάφτισης ο κ. Κασσελάκης – έρχεται να ανατρέψει η αποκάλυψη ότι ακριβώς το ίδιο γεγονός, περιγράφεται σε βιβλίο που έχει σημείο αναφοράς τον Παπαδιαμάντη. Συγκεκριμένα στο βιβλίο «Η λειτουργική παράδοση στον Παπαδιαμάντη» (1994) του καθηγητή Θεολογίας του ΑΠΘ Ανέστη Κεσελόπουλου
Είναι τελικά αντιγραφή – λογοκλοπή μιας ιστορίας για τον Παπαδιαμάντη, όπως αναφέρει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της ΝΔ Δημήτρης Τσιόδρας, που παραθέτει μάλιστα και τη σχετική φωτογραφία από το βιβλίο;
Αν ναι, ο Στέφανος Κασσελάκης πρέπει να ζητήσει συγνώμη από τους πιστούς, που επιχείρησε να ξεγελάσει στο πλαίσιο της προεκλογικής εκστρατείας του. Είναι γνωστό άλλωστε στο Πανελλήνιο ότι το κόμμα που εκπροσωπεί ο Σύριζα, ουδέποτε είχε μεγάλη εκτίμηση στην Ορθόδοξη πίστη και την εκκλησία, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.
Το ζητούμενο είναι ότι έχει περάσει σχεδόν μια ημέρα από την καταγγελία περί κακέκτυπης αντιγραφής και ο κ. Κασσελάκης “ποιεί τη νήσσαν”. Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν. Ισχύει ή δεν ισχύει η αποκάλυψη, ότι είπατε ότι ακριβώς περιγράφεται στο βιβλίο, για την βάφτισή σας ;
Αν δεν απαντήσετε κ. Πρόεδρε του ΣΥΡΙΖΑ τότε θα δικαιούμαστε να σκεφτούμε ότι είστε ένας αδίστακτος Μαυρογιαλούρος, πολιτικάντης, που δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει τα πάντα, για να επιτύχει τον στόχο του πιστός, όχι στο Ορθόδοξο δόγμα, αλλά στο δόγμα του Νικολό Μακιαβέλλι ¨”Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα”. Απαντήστε κ. Κασσελάκη. Ιδού η Ρόδος…