Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις του άρθρου 59 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, από το άρθρο 5 του ν.4623/2019 (Α’ 134), από το άρθρο 47 του ν.4647/2019 (Α’ 204), το άρθρο 3 του ν. 5056/2023 και το άρθρο 118 του ν. 5079/2023.
- Τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
- Τις διατάξεις του άρθρου 92 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
- Το άρθρο 30 του ν. 5056/2023.
- Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. “Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
- Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. με αριθμ. πρωτ. εγκ.1333/110822/27.12.2023: «Αντιδήμαρχοι».
- Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (Ελληνική Στατιστική Αρχή 2846Β/21-04-2023 – [ΦΕΚ 2802Β/2023]) για τον Δήμο Κύμης Αλιβερίου , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 26.350 κατοίκους.
- Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν 7 Αντιδήμαρχοι και 2 άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
- Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Κύμης Αλιβερίου (ΦΕΚ 5609Β/2021).
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Κύμης Αλιβερίου, με θητεία από 02/01/2024 μέχρι 30/06/2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
- Τον Γεώργιο Στρουμπούλη του Μιχαήλ, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
- Την εκτέλεση Έργων Ηλεκτροφωτισμού.
- Την ευθύνη λειτουργίας όλων των Δημοτικών Κοιμητηρίων του Δήμου. • Τη μέριμνα των αδέσποτων ζώων στο Δήμο.
Κατά τόπο, στη Δημοτική Ενότητα Ταμυναίων, του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Τον έλεγχο και την εποπτεία της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Ταμυναίων.
- Την ευθύνη λειτουργίας των Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος της Δημοτικής Ενότητας Ταμυναίων.
- Την ευθύνη για τη συγκέντρωση, αξιολόγηση και υλοποίηση των αποφάσεων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Ταμυναίων, καθώς και των σχετικών αιτημάτων και υπομνημάτων που υποβάλλονται από τους εκπροσώπους τους.
- Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση του εξοπλισμού και της δημοτικής περιουσίας, που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Ταμυναίων, σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
- Την επίβλεψη της λειτουργίας των λαϊκών αγορών στη χωρική έκταση της Δημοτικής Ενότητάς του, σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο. • Την επίβλεψη της τήρησης της καθαριότητας στη χωρική έκταση της Δημοτικής Ενότητας Ταμυναίων, σε συνεργασία με τον καθ΄ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο. • Την ευθύνη της τήρησης των κανονιστικών αποφάσεων που αφορούν στην Δημοτική Ενότητα Ταμυναίων.
- Την ευθύνη της τέλεσης των Πολιτικών Γάμων της Δημοτικής Ενότητας Ταμυναίων.
- Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Ταμυναίων.
Ως κατά τόπο Αντιδήμαρχος συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Ταμυναίων για την επίλυση των προβλημάτων τους .
Εξουσιοδότηση Υπογραφών:
- Υπογράφει τις δηλώσεις τελέσεως πολιτικών γάμων, καθώς και τις πράξεις προσδιορισμού επωνύμου τέκνων.
- Υπογράφει θέματα για τις πολιτογραφήσεις-ιθαγένειες αλλοδαπών. • Υπογράφει τις άδειες καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, τις ανακλήσεις αυτών, καθώς και τις αποφάσεις σφραγίσεως και αποσφραγίσεων αυτών για τη Δημοτική Ενότητα Ταμυναίων.
Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Γεώργιου Στρουμπούλη, όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Παναγιώτης Δήμου.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος Γεώργιος Στρουμπούλης, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο.
- Τον Κωνσταντίνο Δημά του Νικολάου, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
➢ Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
Την εποπτεία και εύρυθμη λειτουργία των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, η οποία περιλαμβάνει το Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών και το Τμήμα Εσόδων, Ταμείου και Δημοτικής Περιουσίας.
➢ Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:
Την εποπτεία και εύρυθμη λειτουργία του Τμήματος Διοικητικών Υπηρεσιών και του Τμήματος Μητρώου Πολιτών της Διεύθυνσης Διοικητικών και Κοινωνικών Υπηρεσιών.
Έχει επίσης την ευθύνη:
- Της παρακολούθησης της εκτέλεσης του Προϋπολογισμού και της προετοιμασίας του επόμενου Προϋπολογισμού, συνεργαζόμενος με τους Αντιδημάρχους και τις υπηρεσίες του Δήμου.
- Της καταγραφής της Δημοτικής Περιουσίας και της κατάθεσης προτάσεων για την αξιοποίησή της.
- Της λειτουργίας των Λαϊκών αγορών του Δήμου.
- Της διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
- Της καταγραφής των κληροδοτημάτων του Δήμου και της υποβολής προτάσεων για την αξιοποίησή τους.
- Της είσπραξης των εσόδων του Δήμου και του περιορισμού των δαπανών, στο μέτρο του δυνατού.
- Της επιμέλειας προκειμένου οι προμήθειες του Δήμου να γίνονται με διερεύνηση της αγοράς και κατόπιν ενημέρωσης όλων των Προμηθευτών ώστε να συμμετέχουν με προσφορές όσοι το επιθυμούν.
- Της ευθύνης της ορθής λειτουργίας των υπηρεσιών και των εργαζομένων στην έδρα του Δήμου, όπως και στις άλλες Δημοτικές Ενότητες, με τη συνεργασία των Τοπικών Αντιδημάρχων.
➢ Πολιτικής Προστασίας και ιδίως:
Την εποπτεία και εύρυθμη λειτουργία του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών και του Τμήματος Εσωτερικής Ανταπόκρισης της Διεύθυνσης Κ.Ε.Π.
Κατά τόπο, στη Δημοτική Ενότητα Κονιστρών, του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Τον έλεγχο και την εποπτεία – της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Κονιστρών.
- Την ευθύνη λειτουργίας των Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος της Δημοτικής Ενότητας Κονιστρών.
- Την ευθύνη για τη συγκέντρωση, αξιολόγηση και υλοποίηση των αποφάσεων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Κονιστρών, καθώς και των σχετικών αιτημάτων και υπομνημάτων που υποβάλλονται από τους εκπροσώπους τους.
- Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση του εξοπλισμού και της δημοτικής περιουσίας, που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Κονιστρών, σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
- Την επίβλεψη της λειτουργίας των λαϊκών αγορών στη χωρική έκταση της Δημοτικής Ενότητάς του.
- Την επίβλεψη της τήρησης της καθαριότητας στη χωρική έκταση της Δημοτικής Ενότητας, σε συνεργασία με τον καθ΄ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
- Την ευθύνη της τήρησης των κανονιστικών αποφάσεων που αφορούν στην Δημοτική Ενότητα Κονιστρών.
- Την ευθύνη της τέλεσης των Πολιτικών Γάμων της Δημοτικής Ενότητας Κονιστρών. • Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Κονιστρών.
Ως κατά τόπο Αντιδήμαρχος συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Κονιστρών για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Εξουσιοδότηση Υπογραφών:
- Υπογράφει βεβαιώσεις και λοιπά διοικητικά έγγραφα (πλην των εγγράφων που αφορούν στο προσωπικό του Δήμου), που εκδίδονται από τις Δημοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Κονιστρών στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους.
- Υπογράφει τις άδειες καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, τις ανακλήσεις αυτών, καθώς και τις αποφάσεις σφραγίσεως και αποσφραγίσεων αυτών για τη Δημοτική Ενότητα Κονιστρών.
Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Κωνσταντίνου Δημά, όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Νικόλαος Μαστροκώστας.
- Τον Σταμάτιο Χουλιαρά του Αριστείδη, κατά τόπο Αντιδήμαρχο στη Δημοτική Ενότητα Δυστίων, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
- Τον έλεγχο και την εποπτεία – της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Δυστίων.
- Την ευθύνη λειτουργίας των Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος της Δημοτικής Ενότητας Δυστίων.
- Την ευθύνη για τη συγκέντρωση, αξιολόγηση και υλοποίηση των αποφάσεων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Δυστίων, καθώς και των σχετικών αιτημάτων και υπομνημάτων που υποβάλλονται από τους εκπροσώπους τους.
- Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση του εξοπλισμού και της δημοτικής περιουσίας, που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Δυστίων, σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
- Την επίβλεψη της λειτουργίας των λαϊκών αγορών στη χωρική έκταση της Δημοτικής Ενότητάς του, σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο. • Την επίβλεψη της τήρησης της καθαριότητας στη χωρική έκταση της Δημοτικής Ενότητας Δυστίων, σε συνεργασία με τον καθ΄ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο. • Την ευθύνη της τήρησης των κανονιστικών αποφάσεων που αφορούν στην Δημοτική Ενότητα Δυστίων.
- Την ευθύνη της τέλεσης των Πολιτικών Γάμων της Δημοτικής Ενότητας Δυστίων. • Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Δυστίων.
Ως κατά τόπο Αντιδήμαρχος συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Δυστίων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Εξουσιοδότηση Υπογραφών:
- Υπογράφει βεβαιώσεις και λοιπά διοικητικά έγγραφα (πλην των εγγράφων που αφορούν στο προσωπικό του Δήμου), που εκδίδονται από τις Δημοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Δυστίων στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους.
- Υπογράφει τις άδειες καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, τις ανακλήσεις αυτών, καθώς και τις αποφάσεις σφραγίσεως και αποσφραγίσεων αυτών για τη Δημοτική Ενότητα Δυστίων.
Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Σταμάτιου Χουλιαρά, όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Γεώργιος Παπουτσής.
- Τον Γεώργιο Παπουτσή του Αριστείδη, κατά τόπο Αντιδήμαρχο στην Δημοτική Ενότητα Αυλώνος, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Τον έλεγχο και την εποπτεία – της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος.
- Την ευθύνη λειτουργίας των Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος της Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος.
- Την ευθύνη για τη συγκέντρωση, αξιολόγηση και υλοποίηση των αποφάσεων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος, καθώς και
των σχετικών αιτημάτων και υπομνημάτων που υποβάλλονται από τους εκπροσώπους τους.
- Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση του εξοπλισμού και της δημοτικής περιουσίας, που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Αυλώνος, σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
- Την επίβλεψη της λειτουργίας των λαϊκών αγορών στη χωρική έκταση της Δημοτικής Ενότητάς του, σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο. • Την επίβλεψη της τήρησης της καθαριότητας στη χωρική έκταση της Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος, σε συνεργασία με τον καθ΄ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο. • Την ευθύνη της τήρησης των κανονιστικών αποφάσεων που αφορούν στην Δημοτική Ενότητα Αυλώνος.
- Την ευθύνη της τέλεσης των Πολιτικών Γάμων της Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος. • Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Αυλώνος.
Ως κατά τόπο Αντιδήμαρχος συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος για την επίλυση των προβλημάτων τους .
Εξουσιοδότηση Υπογραφών:
- Υπογράφει βεβαιώσεις και λοιπά διοικητικά έγγραφα (πλην των εγγράφων που αφορούν στο προσωπικό του Δήμου), που εκδίδονται από τις Δημοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους.
- Υπογράφει τις άδειες καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, τις ανακλήσεις αυτών καθώς και τις αποφάσεις σφραγίσεως και αποσφραγίσεων αυτών για τη Δημοτική Ενότητα Αυλώνος.
Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Γεωργίου Παπουτσή, όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Αργύριος Πάφρας.
- Τον Αργύριο Πάφρα του Γεωργίου, κατά τόπο Αντιδήμαρχο στη Δημοτική Ενότητα Κύμης, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
- Τον έλεγχο και την εποπτεία – της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Κύμης.
- Την ευθύνη λειτουργίας των Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος της Δημοτικής Ενότητας Κύμης.
- Την ευθύνη για τη συγκέντρωση, αξιολόγηση και υλοποίηση των αποφάσεων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Κύμης, καθώς και των σχετικών αιτημάτων και υπομνημάτων που υποβάλλονται από τους εκπροσώπους τους.
- Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση του εξοπλισμού και της δημοτικής περιουσίας, που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Κύμης, σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
- Την επίβλεψη της λειτουργίας των λαϊκών αγορών στη χωρική έκταση της Δημοτικής Ενότητάς του, σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
- Την επίβλεψη της τήρησης της καθαριότητας στη χωρική έκταση της Δημοτικής Ενότητας Κύμης, σε συνεργασία με τον καθ΄ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο. • Την ευθύνη της τήρησης των κανονιστικών αποφάσεων που αφορούν στην Δημοτική Ενότητα Κύμης.
- Την ευθύνη της τέλεσης των Πολιτικών Γάμων της Δημοτικής Ενότητας Κύμης. • Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Κύμης.
Ως κατά τόπο Αντιδήμαρχος συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Εξουσιοδότηση Υπογραφών:
- Υπογράφει βεβαιώσεις και λοιπά διοικητικά έγγραφα (πλην των εγγράφων που αφορούν στο προσωπικό του Δήμου), που εκδίδονται από τις Δημοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Κύμης στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους.
- Υπογράφει τις άδειες καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, τις ανακλήσεις αυτών, καθώς και τις αποφάσεις σφραγίσεως και αποσφραγίσεων αυτών για τη Δημοτική Ενότητα Κύμης.
Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Αργύριου Πάφρα, όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Κωνσταντίνος Δημάς.
- Την Σοφία Βότση Κόλλια του Δημητρίου, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο, και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
Την εποπτεία και την εύρυθμη λειτουργία του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού της Διεύθυνσης Διοικητικών και Κοινωνικών Υπηρεσιών και ιδίως θέματα που αφορούν :
- Κοινωνική Πολιτική και Ισότητα των φύλων
- Παιδεία και Πολιτισμός
Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου Σοφίας Βότση Κόλλια, όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Βασίλειος Φαληρέας.
- Τον Παναγιώτη Δήμου του Νικολάου, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
➢ Δόμησης, Χωροταξικού και Πολεοδομικού σχεδιασμού και ιδίως: Την εποπτεία και εύρυθμη λειτουργία του Τμήματος Υπηρεσίας Δόμησης της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Δόμησης.
➢ Ανάπτυξης και Προγραμματισμού και ιδίως:
- τα θέματα πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας) • τα θέματα Επιχειρηματικότητας
- τα θέματα προβολής και ανάπτυξης του Τουρισμού.
Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Παναγιώτη Δήμου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γεώργιος Στρουμπούλης.
- τον Νικόλαο Μαστροκώστα του Στυλιανού, καθ’ ύλην άμισθο Αντιδήμαρχο, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Περιβάλλοντος και ιδίως:
Την εποπτεία και εύρυθμη λειτουργία των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, η οποία περιλαμβάνει το Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, το Τμήμα Πρασίνου και το Τμήμα Οχημάτων και Μηχανημάτων.
Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Νικολάου Μαστροκώστα, όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Σταμάτιος Χουλιαράς.
- τον Βασίλειο Φαληρέα του Άγγελου, καθ’ ύλην άμισθο Αντιδήμαρχο, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Θεμάτων Αθλητισμού
- Προστασίας και προαγωγής της Δημόσιας Υγείας.
Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Βασίλειου Φαληρέα, όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος Σοφία Βότση Κόλλια.
Β. Οι ανωτέρω δημοτικοί σύμβουλοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους ως Αντιδήμαρχοι δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.
Γ. Η ανάκληση αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε.
Δ. Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής.
Ε. Η παρούσα απόφαση να αναρτηθεί στη «ΔΙΑΥΓΕΙΑ», στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου Κύμης Αλιβερίου.
Ο Δήμαρχος
Νικόλαος Μπαράκος