Μετά από ερώτηση της κ. Καζάνη λάβαμε απάντηση από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ότι προτεινόμενη παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, ανασχεδιάστηκε με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση, αντί για δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση που προβλεπόταν στον αρχικό σχεδιασμό, και καταργήθηκε προς το παρόν η κατασκευή της δεύτερης σήραγγας Βαθροβουνίου, ενώ υπάρχει υποτιθέμενη δυνατότητα μελλοντικής αναβάθμισης.
Τα παραπάνω δεν επαρκούν για να αντιμετωπίσουν τους αυξανόμενους κυκλοφοριακούς φόρτους. Η προσέγγιση αυτή δείχνει ότι ελήφθησαν υπόψη μόνο τα βραχυπρόθεσμα οικονομικά οφέλη, αγνοώντας τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας για ασφαλείς και αποδοτικούς οδικούς άξονες. Για την ουσιαστική βελτίωση των μεταφορών στην περιοχή, απαιτείται ένας σχεδιασμός που θα εστιάζει εξίσου στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση, την περιβαλλοντική προστασία και την μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του έργου.