Κατά κοινή παραδοχή, ένα από τα πιο επιτυχημένα επικοινωνιακά εργαλεία που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην προεκλογική εκστρατεία του Κυριάκου Μητσοτάκη ήταν τα βιντεάκια στο TikTok. Ζωντανά, ανατρεπτικά και αστεία έσπασαν ταμεία στα social και έφεραν τον πρόεδρο της ΝΔ πιο κοντά σε ένα νεανικό κοινό που δεν τον γνώριζε. Επειδή πίσω από κάθε επιτυχηµένο project βρίσκονται άνθρωποι, ψάχνοντας έμαθα ότι καθοριστικό ρόλο στα βιντεάκια του TikTok είχε η έμπιστη συνεργάτις και διευθύντρια επικοινωνίας του κ. Μητσοτάκη, Κύρα Κάπη. Η επονομαζόμενη και «σκιά» του προέδρου της ΝΔ, αφού τον ακολουθεί παντού και φροντίζει άγρυπνα για τη δημόσια εικόνα του.
H εξέδρα με κωδικό «360»
Η Κύρα Κάπη εμπνεύστηκε και υλοποίησε και το νέο κόνσεπτ για τις ομιλίες του προέδρου της ΝΔ. Τέλος το παραδοσιακό σκηνικό με την κλασική εξέδρα και τον κόσμο σε απόσταση. Η εξέδρα είναι πλέον εξαγωνική, στο κέντρο της συγκέντρωσης, σχετικά χαμηλή, σε χρώμα λευκό και γαλάζιο, χωρίς pontium, με τον κόσμο να έχει άμεση επαφή με τον κ. Μητσοτάκη. Ο ίδιος μιλάει ελεύθερα, συμβουλευόμενος τα τέσσερα οτοκιού που υπάρχουν γύρω του, όποτε χρειαστεί. Η ομιλία γίνεται έτσι πιο ατμοσφαιρική, ο ομιλητής είναι σε διαρκή κίνηση και στο πλάνο δεν εμφανίζεται ποτέ μόνος του, έχει πάντα κόσμο πίσω, πλάι και μπροστά του. Η Κύρα Κάπη ονόμασε αυτή την εξέδρα «360», καθώς επιτρέπει στον ομιλητή να κινείται σε 360 μοίρες. Πολύ μπροστά.
Αυτή είναι η εξέδρα 360:
Ανατρεπτική προεκλογική εικόνα
Το επιτελείο Μητσοτάκη έδωσε μεγάλο βάρος στην εικόνα, σε αυτές τις εκλογές. Φαίνεται ότι αντιλήφθηκαν πως ο κόσμος έχει κουραστεί από τις εκλογές και δεν θέλει άλλες παραδοσιακές, φαραωνικές ομιλίες. Επέλεξαν, λοιπόν, πολλά μικρά μέρη για περιοδείες, ακόμη και με λιγοστούς κατοίκους, όπως οι Αρκιοί και μικρά χωριουδάκια στις επαρχίες, όπως φάνηκε και στο road trip που έκανε ο πρόεδρος της ΝΔ στην Κρήτη. Εκεί που δεν γινόταν να στηθεί εξέδρα, ο κ. Μητσοτάκης μιλούσε σε μια ελαφρά ανυψωμένη κατασκευή, με όλο τον κόσμο σε άμεση επαφή γύρω του.
Πηγή: iefimerida.gr