Σε νέα ενίσχυση των στελεχιακού δυναμικού στο τομέα της περίθαλψης των πολιτών βάση του σχεδιασμού αλλά και των αναγκών που προκύπτουν προχωρά η 5η ΥΠΕ μετά από απόφαση του διοικητή Φώτη Σερέτη. Συγκεκριμένα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του evia online θα ενισχυθεί η μονάδα τεχνητού νεφρού στο Νοσοκομείο της Κύμης μια νοσηλεύτρια με διετή θητεία και ένα γιατρό μέχρι το πέρας του θέρους όπου οι ανάγκες εξυπηρέτησης είναι πιο αυξημένες λόγω των χιλιάδων επισκεπτών στο νησί αλλά και στην Σκύρο.
Εύβοια: Καλά νέα-Δύο νέες προσλήψεις σε Νοσοκομείο στο πλαίσιο του σχεδιασμού της 5ης ΥΠΕ-Ο τομέας και οι ειδικότητες
eviaonline.gr Social Media
Για να είστε πάντα EVIA online
- Διαφήμιση -