Στα δικαστήρια Χαλκίδας μεταφέρθηκε σήμερα Πέμπτη 25 Ιουνίου σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του evia online ο 45χρονος που το μεσημέρι της Τρίτης 23 Ιουνίου είχε ταμπουρωθεί στο σπίτι του, σε χωριό του Δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού αρνούμενος να βγει παρά τις εκκλήσεις των αστυνομικών. Νωρίτερα είχε βάλει φωτιά στην αυλή και αυτοτραυματίστηκε ενώ εκτόξευε απειλές βρισκόμενος εκτός εαυτού.

Τελικά τα στελέχη του Α.Τ. Ιστιαίας μετά από επιχείρηση όπου εφαρμόστηκαν οι οδηγίες που προβλέπουν τα πρωτόκολλα σε ανάλογες περιπτώσεις κατάφεραν να τον πείσουν να παραδοθεί χωρίς να χρειαστεί να ασκήσουν βία για την σύλληψη του άνδρα που είχε αποφυλακιστεί πρόσφατα.
Μάλιστα με βάση τον συντονισμό της επιχείρησης από τον Αστυνομικό Διευθυντή Ευβοίας Ταξίαρχο Γιάννη Κατσακιώρη -μετά από σχετική εντολή- μετέβαινε ειδικός διαπραγματευτής από την Χαλκίδα αλλά η υπόθεση ευτυχώς έληξε αισίως από τους χειρισμούς των συναδέλφων του.