Η Τετάρτη 24η Ιουνίου είναι μια ιστορική ημέρα για τον Δήμο Ερέτριας αφού ένα όνειρο πολλών ετών έγινε πράξη με τα εγκαίνια από τον Δήμαρχο Νίκο Γουρνή τον Περιφερειάρχη Φάνη Σπανό και , τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ Λάζαρο Κυρίζογλου του κλειστού Γυμναστηρίου τύπου «μπαλόνι». Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία του Βουλευτών Θανάση Ζεμπίλη, Σίμου Κεδίκογλου, Κωνσταντίνας Καραμπατσώλη, του εκπροσώπου της ΕΟΚ Κώστα Τσαρτσαρή πολλών στελεχών της αυτοδιοίκησης και πλήθους κόσμου.



Εν συνεχεία εγκαινιάστηκε το «μπαλόνι» και ακολούθησε φιλικός αγώνας των ομάδων ΑΣΚ Ερέτριας και ΓΑΣ Βασιλικού. Μάλιστα το εγκαινίασε με σουτ ο Δήμαρχος Νίκος Γουρνής.


Ο Περιφερειάρχης Φάνης Σπανός ανακοίνωσε ότι η Περιφέρεια θα χρηματοδοτήσει με 1,2 εκατ. ευρώ την ανάπλαση της κεντρικής πλατείας της Ερέτριας, τη μελέτη της οποίας εκπονήσαμε πρόσφατα.
Επιπλέον, συνεχάρη τον Δήμαρχο Νίκο Γουρνή για τη νομιμοποίηση των αυθαιρέτων στο Νησί των Ονείρων και με τους συνεργάτες του πραγματοποίησαν αυτοψία στα έργα που κάνει η Περιφέρεια στην περιοχή (β΄φάση ανάπλαση παραλίας Αμαρύνθου κ.α).