Χωρίς νερό έχουν μείνει περιοχές της Χαλκίδας από τα μεσάνυχτα της Πέμπτης 25 Ιουνίου.
Η ανακοίνωση ε
Η Δ.Ε.Υ.Α. Χαλκίδας ενημερώνει τους πολίτες ότι, λόγω έκτακτης βλάβης σε αγωγό ύδρευσης, έχει διακοπεί η υδροδότηση στις περιοχές Αγίας Ελεούσας, Έξω Παναγίτσας και Ορφανοτροφείου.
Τα συνεργεία της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. βρίσκονται ήδη στο σημείο και εργάζονται εντατικά για την αποκατάσταση της βλάβης.
Η εκτιμώμενη ώρα αποκατάστασης της υδροδότησης είναι έως τις 12:00 μ.μ., εφόσον δεν προκύψουν απρόβλεπτες τεχνικές δυσκολίες κατά την εξέλιξη των εργασιών.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση.