Το τρόπαιο της πρωταθλήτριας Ελλάδος ΑΕΚ υποδέχθηκε ο Δήμος Χαλκιδέων, στο πλαίσιο της περιοδείας που πραγματοποιεί η ΠΑΕ ΑΕΚ, δίνοντας την ευκαιρία σε φιλάθλους και πολίτες να φωτογραφηθούν και να συμμετέχουν σε μια ξεχωριστή αθλητική γιορτή. Παρουσία οπαδών της Ένωσης που πανηγύρισαν δεόντως έφτασε στην παραλία της Ν. Αρτάκης.




