>>>Εύβοια-ΣΟΚ: Αυτοψία του evia online-Το νέο σεισμόπληκτο… κτίριο, σε χωριό που θα στεγάσει το Π.Κ. Αλιβερίου-Παίζουν με την φωτιά ο Δ/ρχος Ν. Μπαράκος και ο Κ. Τοκαλάκης Αρχιπύραρχος;-Οι δρόμοι ακατάλληλοι-10 λεπτά πιο μακριά- Πότε θα φτάσουν σε ΑΓΕΤ και στο εργοστάσιο Φυσικού Αερίου της ΔΕΗ; (Βίντεο-φωτο)
Εύβοια-ΣΟΚ: Αυτοψία του evia online-Το νέο σεισμόπληκτο… κτίριο, σε χωριό που θα στεγάσει το Π.Κ. Αλιβερίου-Παίζουν με την φωτιά ο Δ/ρχος Ν. Μπαράκος και ο Κ. Τοκαλάκης Αρχιπύραρχος;-Οι δρόμοι ακατάλληλοι-10 λεπτά πιο μακριά- Πότε θα φτάσουν σε ΑΓΕΤ και στο εργοστάσιο Φυσικού Αερίου της ΔΕΗ; (Βίντεο-φωτο)
Κοινοποίησε:
Screenshot
Κοινοποίησε:
Του Παναγιώτη Μουσσά-Μέλους της ΕΣΗΕΑ
Μόνο σοκ προκαλεί η αποκάλυψη που κάνει το evia online σχετικά με την μεταφορά του Π.Κ. Αλιβερίου σε ένα κανονικό κτίριο από τα άθλια κοντέινερ που στεγάζονται οι πυροσβέστες μας. Εκεί που είπαμε δόξα τω θεώ λέμε βοήθα Παναγιά.
Εμείς πανηγυρίζαμε για την μεταφορά μέχρι που αποφασίσαμε να δούμε το νέο κτίριο. Το παλιό σχολείο του Αγίου Ιωάννη. Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους. Αρμοδιότητα σεισμολόγου.
Επίσης για να φτάσουμε διαπιστώσαμε στενούς δρόμους που απο εκεί είναι αμφίβολο αν περνούν τα μεγάλα 10τοννα.
Αν μάλιστα υπάρχει παρκαρισμένο κάποιο αγροτικό αυτοκίνητο και τρακτέρ κατοίκου, έχουν κολλήσει σίγουρα τα πυροσβεστικά, που όπως θα δείτε στο βίντεο θα πρέπει να κάνουν συνεχείς κλειστές στροφές. Λες και είναι πίστα εκπαίδευσης οδήγησης για σαλίγκαρο.
Ο Δήμαρχος έχει ευθύνη για το άθλιο κτίριο που επέλεξε, αλλά ο Περιφερειάρχης της Πυροσβεστικής Στερεάς Ελλάδας Κωσταντίνος Τοκαλάκης έχει την τελική ευθύνη, αφού του την φορτώνει στο σχετικό, έγγραφο ο Νίκος Μπαράκος.
Λέει το έγγραφο ότι είναι επιχειρησιακά κατάλληλο. Εγώ μπορεί να είμαι και είμαι άσχετος μπροστά την εμπειρία του Αρχιπύραρχου.
Όμως η λογική λέει: Πως είναι δυνατόν, να είναι επιχειρησιακά άρτιο για την αποστολή που επιτελεί, όταν είναι 10 λεπτά πιο μακριά από το υφιστάμενο; Την στιγμή δε που στην περιοχή, πέραν των πυρκαγιών σε αστικό ιστό η μη , υπάρχουν τα εργοστάσια της ΑΓΕΤ και του Φυσικού Αερίου της ΔΕΗ.
Εκεί που γίνονται ασκήσεις κάθε χρόνο με το ρολόι. Κανείς δεν θέλει να φαντάζεται τα χειρότερα σενάρια.
Αλλά πόσες πιθανότητες έχει να κολλησει κύριοι υπεύθυνοι, η πυροσβεστική δύναμη στα στενά του χωριού;
Αφήνω το γεγονός ότι, πρέπει στο κτίριο να μπει κλιμάκιο εμπειρογνωμόνων, όπως αυτά που περνάνε μετά από σεισμική δραστηριότητα και βάζουν πράσινο, κίτρινο, κόκκινο. Καλά με πόση ελαφρότητα επελέγη το κτίριο;
Υ.Γ.1 Ο υποστράτηγος Συντονιστής της πυροσβεστικής Στερεάς Ελλάδος και Θεσσαλίας Περικλής Κουλκουβίνης και ο επικεφαλής της Πυροσβεστικής Ευβοίας αρχιπύραρχος Αντώνης Μαυρίδης έχουν συμφωνήσει στην λύση αυτή;
Το ξέρουν ή πέφτουν από τα σύννεφα μετά την αποκάλυψη μας;
Υ.Γ.2 Προφανώς η ΑΓΕΤ και η ΔΕΗ δεν έχουν ενημερωθεί αφού δεν συντρέχει λόγος. Ή συντρέχει;