Με ιδιαίτερη χαρά συμμετείχα στις εργασίες του 39ου Συνεδρίου της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας (ΟΚΛΕ), το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Κάρυστο από τις 12 έως τις 14 Ιουνίου 2026, που διοργάνωσαν η ΟΚΛΕ και η Κινηματογραφική Λέσχη Καρύστου και συνδιοργάνωσαν ο Δήμος Καρύστου και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.
Κατά τον χαιρετισμό μου, είχα την ευκαιρία να καλωσορίσω τους συνέδρους και να συγχαρώ την ΟΚΛΕ και την Κινηματογραφική Λέσχη Καρύστου για την άρτια διοργάνωση ενός σημαντικού πολιτιστικού γεγονότος που έφερε στην περιοχή μας φίλους του κινηματογράφου από όλη την Ελλάδα. Ιδιαίτερη τιμή αποτέλεσε για εμένα η απονομή τιμητικής πλακέτας από τον Πρόεδρο της ΟΚΛΕ, κ. Δημήτρη Καλαντίδη, ως αναγνώριση της συνεργασίας και της φιλοξενίας του Δήμου μας.
Η επιτυχής ολοκλήρωση του συνεδρίου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στους συμμετέχοντες, οι οποίοι γνώρισαν από κοντά τις ομορφιές της Καρύστου, τη γαστρονομία, την ιστορία και τη φιλοξενία των κατοίκων μας.

Οι σύνεδροι ξεναγήθηκαν στην Κάρυστο και στο Μαρμάρι, όπου επισκέφθηκαν το σπίτι του Συλλόγου Γυναικών Μαρμαρίου, ενώ τα ιδιαίτερα θετικά σχόλια που ακούσαμε για τη διοργάνωση και τη συνολική εμπειρία φιλοξενίας αποτελούν για όλους μας την καλύτερη επιβράβευση.
Η Κάρυστος απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι μπορεί να φιλοξενεί με επιτυχία σημαντικές πολιτιστικές διοργανώσεις πανελλαδικής εμβέλειας, αναδεικνύοντας τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα και ενισχύοντας την εξωστρέφεια του τόπου μας.
Ο πολιτισμός αποτελεί πολύτιμο εργαλείο σύνδεσης ανθρώπων και τόπων. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που οι συμμετέχοντες αναχώρησαν με τις καλύτερες εντυπώσεις, μεταφέροντας ένα θετικό μήνυμα για τον Δήμο μας σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Θερμές ευχαριστίες στην ΟΚΛΕ, στον Πρόεδρό της κ. Δημήτρη Καλαντίδη, στην Κινηματογραφική Λέσχη Καρύστου και σε όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία του συνεδρίου. Λιγότερα