Εκφράζουμε τα συλλυπητήρια μας στην οικογένεια και τους οικείους του εργαζόμενου, που κάτω από αντίξοες συνθήκες έχασε τη ζωή του. Σύμφωνα με μαρτυρίες και πληροφορίες, που είδαν το φως της δημοσιότητας, δούλευε ανασφάλιστος σε κατάστημα εστίασης, κάνοντας διανομές μέσα στον καύσωνα.
Ξέρουμε πολύ καλά ποια είναι η κατάσταση που κυριαρχεί στους χώρους εστίασης, στα ξενοδοχεία, στα delivery. Το ξέρουμε γιατί τα παιδιά μας, τα αδέρφια μας δουλεύουν σε αυτούς τους χώρους. Ξέρουμε ότι το “θαύμα” του τουρισμού χτίζεται πάνω στον ιδρώτα των εργαζομένων, πάνω σε εργαζομένους που δουλεύουν υπό όλες τις συνθήκες, που “κολυμπάνε” για να σερβίρουν, που δουλεύουν ανασφάλιστοι κ.ο.κ.
Ενώνουμε τη φωνή μας, με τα σωματεία των εργαζομένων που παλεύουν για να εξασφαλιστούν αξιοπρεπείς συνθήκες δουλειάς, ειδικά αυτές τις μέρες που υπάρχει καύσωνας.
Και στο Νοσοκομείο Χαλκίδας, τόσο για τους ασθενείς για το καλό της υγείας τους, όσο και για τους εργαζόμενους να εξασφαλίζεται ότι δουλεύουν σε επαρκώς κλιματιζόμενους χώρους, από τους νοσηλευτές και γιατρούς ως τους εργάτες καθαριότητας, τη φύλαξη και όλο το προσωπικό. Να παύσει κάθε εξωτερική εργασία, τις ώρες με υψηλές θερμοκρασίες.
Προκαλεί πολλά ερωτηματικά η διευκρίνιση του Διοικητή του Νοσοκομείου για το αν ήταν delivery ή όχι ο συγκεκριμένος εργαζόμενος.
Τέτοιου είδους δημοσιεύματα δημιουργούν διάφορες σκέψεις για το λόγο που γίνονται και τι εξυπηρετούν.
Δεν θεωρούμε ότι ο Διοικητής έπρεπε να τοποθετηθεί και να προσδιορίσει την ιδιότητα. Αρκούσε από την πλευρά του να δώσει στη δημοσιότητα το Ιατρικό ανακοινωθέν.
Απαιτούμε:
Να διασφαλιστούν όλα τα απαραίτητα μέτρα υγείας και ασφάλειας με ευθύνη κράτους και εργοδοσίας .
Να μη χαθεί μεροκάματα ή μέρα άδειας
Πλήρης αποχή από την εργασία σε εργαζόμενους που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου. Πλήρης καταβολή του ημερομισθίου
Το ΔΣ