ΑΑΔΕ: Οδηγίες για την αναβάθμιση των ενεργών POS

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, η αναβάθμιση των ενεργών POS πραγματοποιείται απομακρυσμένα με ευθύνη των παρόχων μέσων πληρωμών (NSPs). Οι επιχειρήσεις ενημερώνονται για την ολοκλήρωση της αναβάθμισης μέσω της εφαρμογής του Μητρώου Μέσων Πληρωμών.

Οι πάροχοι μέσων πληρωμών (NSPs) υποχρεούνται να ενημερώνουν την ΑΑΔΕ το αργότερο σε ημερήσια βάση για τα μέσα πληρωμών διαχείρισής τους, στα οποία ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση την προηγούμενη ημέρα.

Η ΑΑΔΕ ενημερώνει τους χρήστες υπηρεσιών πληρωμών για τη δυνατότητα αναβάθμισης κάθε μέσου πληρωμών που διαθέτουν. Η ενημέρωση συντελείται με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και την ανάρτηση σχετικής ειδοποίησης στη θυρίδα τους («Τα Μηνύματά μου») στην ψηφιακή πύλη «myAADE», καθώς και με την αναγραφή ένδειξης «Προς Αναβάθμιση» στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών.

Οι ΚΑΔ που είναι υποχρεωτική η εγκατάσταση POS
Η υποχρεωτική εγκατάσταση POS έχει επεκταθεί σε όλο και περισσότερους ΚΑΔ (Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας) από την 1η Ιανουαρίου 2024.

- Διαφήμιση -

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) του υπουργού Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα, και του υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Χάρη Θεοχάρη, που δημοσιεύθηκε τον Δεκέμβριο του 2023, προβλέπει – μεταξύ άλλων – την εκ βάθρων αναθεώρηση προηγούμενων ρυθμίσεων για την αποδοχή μέσων πληρωμής με κάρτα, καθώς και άλλες σύγχρονες μεθόδους.

Ως εκ τούτου, από την 1η Ιανουαρίου 2024 οι επαγγελματίες σε κλάδους λιανικής και παροχής υπηρεσιών σε καταναλωτές, υποχρεούνται να αποδέχονται τόσο πληρωμές με κάρτες όσο και υπηρεσίες άμεσης πληρωμής, με μεταφορά χρηματικών ποσών μεταξύ τραπεζικών λογαριασμών, όπως η υπηρεσία IRIS online payments.

Στείλτε αυτό το άρθρο σε ένα φίλο!